Zajęcia

Gimnastyka na kole

GIMNASTYKA NA KOLE

Zajęcia skierowane do osób dorosłych i młodzieży (15+). Dzięki specyfice aerial hoop, które może poruszać się w wielu płaszczyznach, na tych zajęciach naprawdę latamy! Koła mają różne rozmiary i zawieszone są na różnych wysokościach, część posiada krętliki, a część nie – dzięki temu osoby na każdym poziomie zaawansowania będą mogły dokonać wyboru, który zapewni im poczucie bezpieczeństwa i efektywny trening.

Przebieg zajęć

Podobnie jak zajęcia Aerial Silks, rozpoczynają się od ćwiczeń rozgrzewkowych dynamicznych i statycznych, po których następuje delikatny stretching, umożliwiający bezpieczne wykonanie figur na kole w głównej części treningu. Następna część rozgrzewki obejmuje ćwiczenia siłowe i techniczne, angażujące mięśnie najbardziej eksploatowane w trakcie tańca na kole i uczące prawidłowych wzorców ruchowych.

Po zakończonej rozgrzewce przychodzi czas na trening właściwy, czyli naukę figur i łączenia ich w sekwencje, w tym także na kole wprawionym w ruch po okręgu lub obrotowy.

Jak przygotować się do zajęć?

Na zajęciach obowiązuje strój sportowy, przylegający do ciała i zakrywający pachy i kolana (ze względu na ryzyko otarć). Polecamy także ćwiczenie w skarpetkach. Wszelka biżuteria stwarza niebezpieczeństwo dla osoby ćwiczącej. Niektórzy decydują się na ćwiczenie w rękawiczkach sportowych, jednak skóra dłoni po kilku zajęciach przyzwyczaja się do pracy z rekwizytem i nie są one konieczne.

Right Menu Icon