Hula Hoop - Hooping

   

HOOPING, czyli taniec z hula hoop, to trening dla każdego, kto ma ochotę na połączenie fitnessu ztańcem.

 

Oto tylko niektóre z dobrodziejstw tej aktywności:
Trening stabilizacyjny - wzmacnia mięśnie głębokie, mobilizuje ciało do symetrycznych ruchówpoprawiając tym samym naszą postawę.
Masaż – podczas zajęć nie używamy kółek bardzo ciężkich, ani takich z wypustkami. Hula o wadze wgranicach 0,5kg doskonale sprawdzi się w roli masażera – skóra stanie się bardziej elastyczna i
rozluźniona (to dotyczy także blizn np. po cesarskim cięciu*).
Trochę cardio – hooping, to konkretny wysiłek, utrzymanie hula na biodrach podczas chodzenia,poruszania rękami… poprawa koordynacji murowana! Zadyszka także.

Poza częścią fitnessową nauczymy się także kilku ekstra-trików!
Nie musisz posiadać własnego kółka – mamy je pod dostatkiem w różnych rozmiarach.


m
Długość szarf w naszej szkole
h
Godziny przelatane w miesiącu
Tygodniowo odwiedza nas
%
Bezpieczeństwa

al. Bohaterów Września 12, Warszawa
w Stacja Grawitacja
ul. Zawiszy 14, Warszawa
FLY SCHOOL
al. Jerozolimskie 200, Warszawa
w Zone Fitness