Aerial Cross

Ćwiczenia siłowe z wykorzystaniem szarf

Zajęcia Aerial Cross nastawione są na wzmacnianie ciała oraz poprawną technikę elementów siłowych. Podczas ćwiczeń aktywowane są wszystkie mięśnie niezbędne do wykonywania najbardziej wymagających fizycznie figur w powietrzu. Zajęcia skierowane są zarówno do osób początkujących, jak i zaawansowanych. Regularne uczestnictwo w zajęciach pozwala na rozwijanie siły, która potrzebna jest na każdym etapie treningu na szarfach i kołach. Podstawowymi grupami mięśniowymi, na których skupiają się treningi Aerial Cross są mięśnie klatki piersiowej, brzucha, mięśnie pleców oraz obręczy barkowej, ramion i przedramion.

Przebieg zajęć podobny jest do typowego treningu aerialowego w Gimnastyka Powietrzna School, a więc składa się z rozgrzewki dynamicznej, statycznej, części głównej treningu oraz krótkiego rozciągania, jednak najwięcej czasu poświęcone jest ćwiczeniom wzmacniającym, a duży nacisk kładziony jest na poprawną technikę wykonywanych elementów.

 


m
Długość szarf w naszej szkole
h
Godziny przelatane w miesiącu
Tygodniowo odwiedza nas
%
Bezpieczeństwa

al. Bohaterów Września 12, Warszawa
w Stacja Grawitacja
ul. Zawiszy 14, Warszawa
FLY SCHOOL
al. Jerozolimskie 200, Warszawa
w Zone Fitness